World Of Warcraft - Hráči Hordy a Aliance se budou moci seskupit

Vydáno

Horda a Aliance jsou v neustálém konfliktu, ale nadcházející patch pro World of Warcraft se chystá provést nečekanou seismickou změnu. Proč a jak budou tyto soupeřící frakce brzy hrát ve stejném týmu zveřejnil ředitel WoW Ion Hazzikostas na svém blogu.

„S potěšením oznamuji, že pracujeme na přidání schopnosti pro hráče Aliance a Hordy vytvářet společně připravené party pro dungeony, raidy a hodnocené PvP“.

Změna umožnit seskupení kohokoli bez ohledu na frakce zní na papíře jednoduše, ale zdá se, že do WoW je zakomponováno roky kódu fungujícího proti tomuto „šílenému“ snu.

„Kód a obsah za dvě desetiletí byly vytvořeny s předpokladem, že strany mohou mít hráče pouze jedné frakce, a přestože chceme tuto funkci zpřístupnit co nejdříve, rozsah změny znamená, že nebude včas připravena na nadcházející aktualizaci obsahu Eternity’s End.“

Eternity’s End se nám představí v patchi 9.2, který hráčům umožní cestu do Zereth Mortis, zóny, která funguje jako prototyp zařízení pro posmrtný život World of Warcraft, známý jako Shadowlands. Aktualizace cross-faction by měla přijít o něco později v patchi 9.2.5, někdy v nadcházejících měsících.

Určitě nebudete pobíhat po Azerothu jako Gnome Warlock a váš nový přítel bude Blood Elf Paladin. Seskupení mezi frakcemi se zaměří pouze na obsah instancí, jako jsou dungeony, raidy a hodnocené PvP. Zatímco ve světě budete technicky ve skupině, kdokoli z druhé frakce se bude projevovat jako nepřítel, dokud nebudete v bezpečí dungeonu nebo nájezdu.

Seskupování bude možné s vašimi přáteli z BattleTag nebo Real ID nebo komunitami napříč frakcemi, k jejichž odběru jste přihlášeni prostřednictvím sociálních služeb Blizzardu. Kdo si nechce hrát s druhou stranou, nemusí! Funkce bude jako volitelná, hráč si tak sám vybere. Pokud chcete zůstat u hraní pouze s ostatními členy Hordy, můžete tak učinit.

Zatímco většina instančního obsahu bude férová hra, pro kterou se dá seskupovat, některé jako Battle of Dazar’alor a Trial of the Crusader budou nedostupné, dokud se určité události zaměřené na konflikty frakcí nezmění tak, aby odrážely míchání Hordy a Aliance v jednom týmu.

Je divoké pomyslet na to, že tyto bariéry byly konečně odstraněny, zvláště poté, co jsem sám byl 16 let tvrdou Hordou. Ale je hezké si konečně zahrát s přáteli, kteří zůstali u Aliance, nebo najít nové, rozbité týmové složení díky kombinacím ras a tříd, které předtím nebyly dohromady. Od nejneformálnějšího hráče po nejoddanějšího někomu uprostřed, jako jsem já, se World of Warcraft navždy změní. Osobně jsem nadšený z tohoto velkého posunu a těším se, až uvidím, zda se to promítne do událostí přicházejících v jakémkoli dalším rozšíření.

Autor
Kategorie Téma, Plánované vydání her